Monday 17 December 2012

2 Magos Amd 3.5GB Ramal Megéri néz be. - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok eladó AM2 es számítógépem gyönyörü szép állapotban Játékokra akár filmnézésre vagy netezésre. ÉN Játékokra csak Használtam KB 9 Hónapos  Amit tud:
Alaplap: Fujitu Siemens  AM2 + Tokozásu  4xDDr2 Es memoria hely
PRocessor : Amd Sempron 2x2100 MHz  Nagyon  jo proci.
Videokártya. : Nvidea geforce 9200 DDR 3 512 MB
Winchester : Westerndigital 40 GB Sata csatlakozásu
Táp egysék 350 watt
Memoria : 3és fél giga Memoriával van. 2 GB DDr2 ES Kingstone 1 GB ddr2 Kingstone 2x256 MB DDr2 Samsung
Ha Bármire kiváncsi  vagy kérdez nyugotan NéZd mega többi Termékem is . Köszi hogy benéztél.
Postázás: 1770FT  AZzonali posta
Gépház: Egy gyönyörü szép fujitu siemens álló és fekvő ház fekete fehérszínben: )
Éjn játékokra haszáltam a gépet tökéletesen megfelel játékra netezésre  illetve  akármire: )
Akép csak ilusztráció sajnos nem  tudtam fotozni usb kábel hiánya miatt: (
A vevőtől elvárom hogy 2 napon belül rendeze a költségeket. ennek ellenében a gyors postát vállalom én is.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-12-18 18:00
. 2 Magos Amd 3.5GB Ramal Megéri néz be. - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment