Thursday 27 December 2012

Cecil fekete női nadrág ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 990 Ft

Eladó ez a nagyon jó minőségű, igényes fekete, kissé élre vasalt, kényelmes, egyenes szárú nadrág... Német márka ha jól tudom. Berlinben vásároltam, de  egyszer sem volt rajtam. elől cipzáros, zsebes, övbújtatós... eredeti ára 10ezer felett volt.
sajnos van kis hibája, amit itthon vettem észre. hátul a fenékrésznél van kis szakadás, amit pár öltéssel megvarrtam. nem látszik, nem feltűnő, de azért próbáltam lefotózni.
mérete 31, az van beleírva. ez L méretet jelent. kicsit elasztikus.
kérésre szívesen mérek...
ha van időd, kedved, kérlek nézz körül nálam. folyamatosan töltök fel termékeket...
a pontos postaköltség összegét a licit lezárását követően tudom megadni.  


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2013-01-15 23:38
. Cecil fekete női nadrág ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 comments:

Post a Comment