Saturday 21 July 2012

SINÉQUANONE márkás romantikus tunika ! M-L - Jelenlegi ára: 1 000 Ft


Köszöntelek az oldalamon! : )
Sinéquanone márkás nagyon szép romantikus kis tunika/top ! M-L méret
Tavaszi kiárusítás!
Most, hogy elköltöztünk jöttem rá arra, hogy az évek folyamán rengeteg ruhát felhalmoztam. Márkásak, újszerűek, van amit csak megvettem, de soha nem hordtam! Most szeretném őket tovább adni. Sajnos nagyon sok ruhámból ki is fogytam: (. Nézz be gyakran, folyamatosan fogom feltölteni őket!
Minden aukció végén küldök egy levelet a fontos információkkal, kérlek, az aukció lejárta után számított 1-2 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot, s 5 munkanapon belül kérném a postaköltséggel terhelt összeg kifizetését, ellenkező esetben újra meg kell, hogy hirdessem az terméket. Megértéseteket előre is köszönöm! : )



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-07-24 20:57
. SINÉQUANONE márkás romantikus tunika ! M-L - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 comments:

Post a Comment