Wednesday 28 November 2012

POP-IN óriás csomag - Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Pop- in pelenka csomag+ kiegészítők, minden, ami kell.
 
20db mikroszálas+ 1 db bambuszos V2-es Pop-in pelenka eladó.
A csomag tartalmaz még:
- 6 db éjszakai betétet
- 1db nagy, 2 db közepes és 1db kicsi pelenka tartó zsákot
- 6 csomag( 2x80db) Pop- in papírbetétet(+ 1 bontott, kb fél csomag papírbetétet (ez lemaradt a képekről) ez a mennyiség nagyon hosszú ideig elég lesz.
- 1 doboz Miofresh pelenka fertőtlenítőt
 
2 évig használtuk a pelusokat. Mi nagyon szerettük, s nem mellesleg sok pénzt is spóroltunk.
Újszülött kortól szobatisztaságig használhatók. Igaz, pici babákon először fura a „ nagy csomag”, de hamar megszokja baba is, mama is. Sőt, szerintem sokkal jobb tartást ad a babának, nekünk könnyebb volt tartani a picit.
Amiért nagyon szerettük még: ezeknél a pelusoknál nem kellett popsikrémet használni, mivel nem pirult kis a kis bőre. Ezen nem csak pénzt spóroltunk, de a baba bőrét is óvtuk a sok vegyi anyagtól.
Gyorsan szárad, könnyű kezelni. Mivel mi kipróbáltuk a mikroszalásat és a bamuszos pelust is, így tapasztalatból tudjuk, hogy a mikroszálas sokkal gyorsabban szárad. Ez fontos, főleg így télen, mikor a radiátor előtt szárítjuk a ruhákat.
Mosás előtt a foltokat speciális szappannal kell kezelni, de szerintem megéri ezt a kis időt és fáradságot a baba bőre. FONTOS, hogy ezek a pelenkák sohasem voltak hipóval vagy flóraszeptel mosva, mivel ezek lényegesen rontják a nedvszívó képességét.
( Mi törlőkendőt is moshatót használtunk, ezeket nem vettük, hanem egyszerű, puha flanel anyagból mi gyártottuk- ezek is egy külön mosózsákban moshatók a pelusokkal egyidejűleg- így aztán tényleg minden vegyi anyagtól kíméltük a picink bőrét. Természetesen jó pénzért lehet kapni mosható törlőkendőket is a neten. )
Nekünk a mikroszálas vált be, a bambuszost próbáltuk először- azt kaptuk ajándékba.
A pop-in- re jellemző bolyhosodás látható rajtuk, a tépőzárak jól működnek, a gumírozás megfelelő, nem foltosak, igazán szép állapotban vannak. Szerintem még akár 2 gyerkőcöt is kiszolgálnak, ha Te is úgy vigyázol rájuk, mint mi.
Ha bármi kérdésed van, tedd fel bátran! Először én is nagyon bizonytalan voltam, de hamar beletanultam és megszerettem ezeket a pelusokat! Még Apa is beletanult a kezelésébe. Sokat olvastam a használatukról, mosásukról, nagyon utána jártam mindennek.
Aki ezt a csomagot választja, nagyon jól jár mind anyagilag, mind a Babája szempontjából! Ha kiszámolod mennyi mindent tartalmaz ez a csomag, akkor rájössz, hogy megéri. Igaz, egyszerre kicsit sok ennyi pénzt kiadni, de csak egyszer kell !
Ha többet szeretnél még olvasni róluk:
http: //www. babapraktika. hu/moshato_pelenka/pop-in-moshato-pelenka-ismerteto-gyakran-feltett-kerdesek/


Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-04 10:42
. POP-IN óriás csomag - Jelenlegi ára: 60 000 Ft

0 comments:

Post a Comment