Sunday 23 September 2012

Rácsos ágy kókusz matraccal - Jelenlegi ára: 1 Ft

Normál rácsos ágy 124*64 cm, a hozzátartozó kókusz matraccal.
Az ágy rövidebb oldalán enyhe hullámdíszítéssel, 3 magasságban állítható a fekvőfelülete.
Vannak rajta karcnyomok, a fényképeken  igyekeztem érzékeltetni.  A legkarcoltabb része az ágynak az első képen van. Szerintem ránézésre nem feltünő,  esetleg egy minimális olajos áttörlés még tompít rajta. Én nem akartam hozzányúlni, de ha valaki kéri olivaolajjal szívesen áttörlöm, mire elviszi be is szívódik teljesen.
A kókuszmatracon van egy vászon huzat. Halvány foltok vannak rajta,  sajnos magas hőfokon sem tudtam kivenni őket.  Tiszta, de akár le is vehető, vagy matracvédő,  vagy lepedő használata mellett szerintem nem okoz gondot.   
Az Örs, Ikea környékén vehető át.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-10-08 09:00
. Rácsos ágy kókusz matraccal - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment