Monday 25 June 2012

Alkalmi szoknya+fűző,különleges(M) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

két alkalmat használt.. Így szép állapotú. De egy tisztítás, vasalás ráfér, mert a szekrényben áll már.
Különleges színű, többszínű, olyan"kaméleonosnak"mondanám. A fényben(lásd a képen)nagyon szépen látszik az összes színkombináció.
A szoknya hosszú. Én 160 cm-er magas vagyok, egy magassarkúval tökéletes, de el is lehet vágatni a hosszából. Hátul zipzáros, gombos. Oldalt húzott, rózsával díszített.
A felső fűzős, így méretre fűzhető. Én m-es méret vagyok, mellbőségem: 80. B. Mivel rám lett alakítva, így kisebb mellű nőknek nem ajánlom, a merevítés miatt, mivel szerintem elállna.. Egy pici hibája van, hogy a halcsont merevítő egy helyen ki akart bújni és javítva lett, de mivel belől van nem látszik, csak a korrektség végett említem meg.
Kérdésekre szívesen válaszolok!!
Kérlek nézzétek meg a hozzá illő 36. -os cipőt is az aukcióim között egy alkalmat viseltem...
Fix árnál állom az ajánlott postaköltséget!!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2012-07-06 15:14
. Alkalmi szoknya+fűző,különleges(M) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 comments:

Post a Comment