Saturday 16 February 2013

RAKTÁR 7" TABLET KÉK VÉDŐ TOK PLÜSS VÁSZON - Jelenlegi ára: 990 Ft

SZÍNES TABLET VÉDŐ TOK, TARTÓ.
ANYAGA : PLÜSS VÁSZON
SZÍNE:  KÉK
MÉRETE:  14, 5 CM SZÉLES 21 CM HOSSZÚ
A termék személyesen átvehető ÉRDEN VAGY BUDÁN A DÉLI KÖRNYÉKÉN.
FIZETÉSI, GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:
A vételár beérkezése napján, másnapján én feladom/megrendelem a terméket/Vaterafutárt , a többi a Posta/Vaterafutár gyorsaságán múlik.
A terméket postázás előtt átnézem , tesztelem, így tőlem hibás terméket nem kaphat.
A termék átvételétől számítva gyártói garancia lép életbe, mely külföldön érvényesíthető, az oda szállítási díj  Önt terheli(úgy mint Magyarországon)minden esetben.
A garancia ideje a termék vételárától függ(posta költség nélküli ár):
 9999Ft-ig  1 hét
29999Ft-ig  1 hónap
30000Ft-tól 3 hónap
Minden vásárlásnál mint közvetítő veszek részt, garanciális javításra, cserére nem vagyok jogosult, de az ilyen igényeket nekem kell jelezni és én segítek benne természetesen.
Természetesen garancia idő lejárta után is segítek a javításban.
Kizárólag a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetett információkat tekintem hivatalosnak, az email, telefon, sms stb. kéréseknek megpróbálok eleget tenni, de ilyenért felelősséget nem vállalok és semleges, negatív értékelést nem fogadok el!


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2013-02-22 20:27
. RAKTÁR 7" TABLET KÉK VÉDŐ TOK PLÜSS VÁSZON - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 comments:

Post a Comment