Thursday 10 January 2013

Lendkerekes darus autó a hatvanas évek végéről - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Ez a lendkerekes darus autó még édesapámé volt, valamikor a hatvanas évek végén kapta, aztán én nyűstöltem, ez sajnos meg is látszik rajta, mert a daruja letört, de megvan. A lendkereke viszont közel negyven év elteltével is mükődik, igaz egy kis műszerolaj jót tenne neki. Az autó anyaga lemez, kerekei tömör gumik, megszólalásig hasonlítanak egy igazira, nem a mai gagyi műanyag dömping árú. A daru horga elveszett helyette egy házi sufni tuning van rajta drótból, de ez könnyen pótólható ha kell akkár én is tudok keríteni rá egyet. Szerintem lemezárúgyári termék, de ebben nem vagyok biztos, egy lelkes gyüjtő, még biztos helyre tudja hozni.  
A postaköltség a vevőt terheli, vagy személyes átvétel Budapesten a XX. kerültben.  


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2013-01-14 15:15
. Lendkerekes darus autó a hatvanas évek végéről - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 comments:

Post a Comment